top of page

פלטות צבעים מומלצות לפי טרנדים לקיץ

הפעם החלטתי להכיר לך טרנדים שמתאימים לשנת 2023 ולעסקים הקשורים לקיץ.

הקיץ היא עונה של צבעים מרהיבים, שמש חמימה ואפשרויות אינסופיות. כשאנו מביטים קדימה לקיץ 2023, ישנן מספר מגמות של פלטת צבעים שעשויות לשלוט בתעשיות האופנה והעיצוב.

מגוונים נועזים ובהירים ועד לגווני פסטל, בואו נכיר שלוש פלטות צבעים מושלמות לקיץ.


נועז ומואר

הקיץ הוא עונה של אנרגיה ותוססת, ופלטות צבעים עזות ובהירות הן הדרך המושלמת ללכוד את האנרגיה הזו. תחשוב על ורוד לוהט, כחול חשמלי וצהובים שמש. צבעים אלה מושלמים להצהרה, והם אידיאליים עבור עיצוב אופנה ואקססוריז.

כדי ליצור פלטת צבעים נועזת ובהירה, חפשו גוונים בעלי רוויים גבוהים ובעלי ניגודיות רבה. שלב צבעים בהירים עם גוונים לבנים או ניטרליים כדי לעזור להם להתבלט אפילו יותר. פלטת הצבעים הזו מושלמת עבור מעצבי אופנה שרוצים ליצור יצירות מושכות את העין ומייצגות את רוח הקיץ.






שלמות פסטל

אם אתם מעדיפים מראה רך ומאופק יותר, אז צבעי פסטל הם הבחירה המושלמת לפלטת הצבעים הקיץ שלך. פסטלים הם בהירים, אווריריים ונשיים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור אופנה ועיצוב הבית.

כדי ליצור פלטת צבעי פסטל, חפשו גוונים בהירים שיש בהם הרבה לבן. שלב צבעים פסטלים עם פסטלים אחרים למראה עדין ואלגנטי, או ערבב אותם עם גוונים ניטרליים לאווירה מתוחכמת יותר.






מקומי וטבעי

למראה טבעי ואורגני יותר, תשקלו פלטת צבעים מקומית וטבעית. פלטת צבעים זו מושלמת עבור מעצבים שרוצים ליצור תחושה של רוגע ושלווה בעבודתם. תחשוב על חומים חמים, ירוקים עמוקים וגווני בז' רכים.

כדי ליצור פלטת צבעים מקומית וטבעית, חפשו גוונים בהשראת הטבע. שלב חומים חמים עם ירוקים עמוקים וגווני בז' רכים למראה מגובש והרמוני.





אז כמו שהבנו הקיץ הוא עונה של צבע ויצירתיות ושלושת הטרנדים של פלטת הצבעים הללו בטוח יהוו השראה למעצבים שבינכם בחודשים הקרובים. בין אם אתם מעדיפים גוונים נועזים ובהירים, גווני פסטל או גוונים אדמתיים וטבעיים.


אז ספרו לי בתגובות,

לאיזה פלטת צבעים הכי התחברת ואיזו תאמצו?


0 תגובות
bottom of page