top of page

הצ'קליסט לסגירת שנה עסקית מוצלחת!

שבוע אחרון של שנת 2023!!

כן, זה אמור להיות הזמן הכי שמח בשנה, שבו אנחנו נזכרות אחורה וממפות את כל השנה האחרונה שלנו, גם האישית וגם העסקית וגאות במה שהשגנו.

אבל אני יודעת שהתקופה הנוכחית לא כל כך אידיאלית ועדיין אני ממליצה לך כן לעשות את זה ולא לוותר. דווקא מהמקום שאת מסתכלת ממבט לאחור את מבינה את הדרך שעשית וההשיגים שהשגת וכן זה יכול לגמרי לעזור אפילו קצת לשיפור המצב רוח והתחושה הכללית שלך.


גם לי לקח זמן..

עד שמצאתי את הכוחות והושבתי את עצמי לעשות את סגירת השנה הזאת,

בכנות גמורה.. כמה אסימונים זה הפיל לי ובטח ובטח נתן לי מוטיבציה לטרוף את העולם גם בשנה הבאה. 

אין מה לעשות זה פסיכולוגי ברגע שתראי את התוצאות והמטרות שהגשמת מול העיניים - השמחה והגאווה שתחושי יהיו גבוהים וזה ישפר לך את התחושה.


כדי לעזור לך שזה יקרה אני נותנת לך משימה:

אני רוצה שתקבעי ביומן עם עצמך 3 שעות שבהן את סוגרת את שנת 2023

01 שלב ראשון - הכנות

  • הגדירי מטרות: מה את רוצה להשיג בסגירת השנה העסקית? האם את רוצה להגדיל את הרווחיות, להרחיב את העסק, או להגיע ליעד אחר? תסיקי מסקנות לשנה הבאה.

  • ארגני את המסמכים: אספי את כל המסמכים הרלוונטיים לפעילות העסקית שלך, כולל דוחות כספיים, חשבוניות, מסמכי הנהלת חשבונות, קרנות השתלמות ועוד.

  • תעזרי באנשי מקצוע: אם את מבינה שחלפה השנה וחלק מהמסקנות שלך זה שאת מחליטה לשחרר חלק מהמטלות שלך כבעלת עסק ולהוציא אותך החוצה - כמו למשל עבודה עם מעצבת גרפית או רואה חשבון או קמפיינרים וכו.


02 שלב שני - פיננסיים

  • אם את בעלת עסק שמוכרת מוצרים את צריכה לערוך ספירת מלאי וכמובן לגלם את כל ההוצאות ולהכין דוח מסודר.

  • אם את בעלת עסק שמוכרת שירותים או מוצרים דיגיטליים ממליצה לך בשוטף לעבוד עם כמה אקסלים: תזרים מזומנים, רווח והפסד, תכנית עסקית.

  • ארגון ותיוק כל ההוצאות שלך לפי חודשים והגשתם לרואה חשבון.


03 שלב שלישי - ניתוח ומסקנות

  • נתחי את תוצאות השנה העסקית: בדקי את הנתונים הכספיים של העסק שלך, ונסי להבין מה היו הגורמים להצלחה או לכישלון של העסק.

  • הפיקי לקחים לשנה הבאה: השתמשי בניתוח שלך כדי לקבוע מה את צריכה לשפר או לשנות בשנה הבאה. תחשבי איזה שירותים את רוצה לייעל או לשדרג, לעלות מחירים ועוד.


אני מבטיחה לך שברגע שתעשי סדר בתשתיות שלך גם עכשיו ותגיעי מוכנה לשנת 2024 את תראי כמה סדר יש לך בראש ותצליחי להוביל תהליכים ולהגשים את המטרות העסקיות שלך יותר בקלות! וזו המטרה (:


סוגרות שנה בעסק

לכל שאלה או עזרה או התייעצות או שסתם באלך לתת לי פידבק את יותר ממוזמנת לכתוב לי בתגובה


bottom of page